петък, 31 юли 2009 г.

Часът на истината

Prolactin - 126.63 IU/I - в норма
LH - 5.66 IU/l - в норма
FSH - 9.09 IU/l - в норма
Еstradiol - 154.17 pmol/l - в норма
Testosteron - 2.10 nmol/l - в норма
DHEA-S - 8.32 mmol/l - в норма
4 андростендион - 16,601 nmol/l - завишен - норма 11,87
17 алфа OH progesteron - 2.84 nmol/l - завишен - норма 2,4

Витамин D3 - 65.3 ng/ml - идеален

Предписаха ми лечение с Yasmin. Няма да ги пия. Оказва се, че трябва да ги пия докато не реша да забраменявам, а ако все пак реша се прави 3- месечен цикъл с инжекции на хормони супресори - по 3 инжекции на месец. Раждам и после пак продължавам с противозачатъчните. Не мерси. Цял живот да ме тъпчат със синтетични хормони. Сууууууууууупееееееер! Да се ненарадваш направо.

Надявах се много витамин D да не ми е в норма, но .... не е от там явно. Според лекуващият лекар андростендиона не е толкова много завишен, тоест синдрома е все още в съвсем начална фаза. Надявам се тези изследвания да опровергаят всички твърдения, че тежкото трениране повишава тестостерона в жените. Да повишава го, но това е незначително. И няма нищо общо с хормоналния ми дисбаланс. Моето лично мнение е, че този дисбаланс се е получил ИМЕННО от противозачатъчни и именно от Yasmin. В периода дек 2008 - март 2009 ги пиех като януари пропуснах 1 хапче от опаковката, изпих 2 на следващият ден и по препоръка на доктора продължих със слеващата опаковка. След кат оприключих и 2та опаковка ми дойде цикъла - края на февруари, след 2 седмици пак, и след още 2 седмици ОТНОВО. След това спрях да ги пия и оттогава няма никой. И сега да започна отново да ги пия? Стува ми се доста глупаво.

Търся друго решение. Ще се консултирам с хомеопат. Показах и всички изследвания на Милко от Спайдерспот - вярвам, че и той ще ми помогне. Междувременно ме посъветваха да приемам калции и да хапвам повече като цяло. Скоро заминавам за Франция - ще потърся съвет и оттам. Засега толкова. Stay tuned....

1 коментар:

  1. Здрасти Венцислава,

    имам един въпрос, къде правят изследване на Vit. D, 25-OH ли измерват и по коя методика?

    Поздрави Емо

    ОтговорИзтриване