петък, 24 юли 2009 г.

Да започваме

Здравейте,

както следва от заглавието, тук ще ви говоря за щанги, сланина и разни други хубавини (или пък лошотии), които се случват с мен в последно време. Съжелявам, че ще трябва да започна този блог с не много позитивен пост, но какво да правиш shit happens (ех, как обичам клишета). И та - случи ми се да нямам цикъл 3 месеца. И макар да го приемах за благословия в началото - от чисто практична гледна точка де, не че съм целяла забременяване - все пак трябваше да се занеса до гинеколога. So let's cut the shit - оказа се, че съм със Синдром на Поликистозни Яйчници (тук мъжете моля да напуснат залата). Ще му дадем красивата абревиатура СПКЯ, да не плашим децата повече. За непросветените - синдрома е вседствие на хормонален дисбаланс и се изявява в това, че няма овулация и яйцеклетката не се отделя от яйчника. Демек - пълна съм с нереализирани и неособено мотивирани яйца. Още по-хубавата новина е, че не се знае какво причинчва този синдром, а традиционното хормонално лечение не лекува причините, а симптомите. След като изчетох какво ли не по въпроса - твърдо заявявам - НЕ на хормоните. Не бързам за никъде - на 22 ми е рано да забременявам все още (то мен ако ме питате и на 32 ще ми е рано) и затова съм склонна да изпробвам всякакви алтернативни лечения.

Малко предистория:
Жена (но не съвсем), на 22 години. Проблеми с цикъла май винаги съм имала, пила съм и Ясмин едно време. Последно ми дойде на 24.04. Редовен сексуален живот. Продавам мебели и вдигам щанги в свободното си време. Ям сланина :)

Пиша това, за всички онези, които са готови да предприемат нещо по-различно.

ПП. Това е експеримент

Няма коментари:

Публикуване на коментар