вторник, 4 август 2009 г.

Хомеопатия

След консултация с ендокринолог-хомеопат, започнах да приемам Luteinum 5 CH - по 5 гранули 30 мин след хранене, всеки ден по едно и също време в продължение на 2 седмици. Да стимулира яйчниците да произвеждат повече LH. Обнадеждена съм :) Ако пък след 2 седмици вземе, че ми дойде цикъла, направо ще откача :) Трябва да приемам и повече калции.

Дадоха ми и една бабина рецепта за органичен калции ( моля да не се смеете много - иначе утре ще ви публикувам как българската нардна медицина се е справяла с аменореята).

И така:
7 черупки от домашни яйца, се заливат със сока на 9 лимона, оставят се на хладно 3 дни. След това се рпибавят от 1 сл мед и коняк и поклучената смес се яде по 3 пъти на ден.

Аз съм още на фазата купуване на лимони :)

Ами това е май от мен, иска ми се да отида някъде на моренце и да се откъсна от лудницата тук, ноооо май няма да стане скоро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар