понеделник, 31 август 2009 г.

Чудото се случи

Бях доста заета тези дни и нямах много възможност да пиша, нооо на 25.08 се случи чудото :) Вече съм истинска жена :) Лечението ми включваше:

Luthenium CН 500 - по 5 гранули всеки ден в продължение на 15 дни по едно и също време на деня, 30 мин след храна. В интерес на истината цикъла ми дойде точно на 15тия ден
3 пъти на ден по 1 сл от бабината рецепта за органичен калции
спокойствие
редовен сексуален живот :)

Храната ми беше ВМ, но отсъстваха млечните произведения почти напълно. Намалих и кафетата до 2 на ден. Другото особено което забелязах - седмица преди да ми дойде понатежах сериозно - от 61 кг станах 65. И сериозен апетит имах :) В събота, на 29.08 бях 62 кг с 13,3 % мазнини. Миналият месец бях 12,6% - качила съм около 500 грама мазнини, но честно казано не го вземам толкова присърце - заслужава си жертвата, а и ще ги сваля пак бързо бързо.

По препоръка на хомеопата на 07.09 ще започна пак с друго хомеопатично лекарство, все още не са ми казали какво обаче.
Това е засега - добри новини, надявам се и другия месец да се похваля със същото.

1 коментар: