сряда, 16 септември 2009 г.

Възмутена съм!

Тази сутрин, реших да наравя една самостоятелна тренировка във фитнес и спининг клуб "Спарта". Харесва ми атмосферата - много е просторно, светлина има много, достатъчно тежести. Виж обслужването обаче....
И та какво ми се случи - правиме си ние със сестра ми една Tabata mash:
бърпет, суинг, тръстър, коремни преси - 4 табати една след друга тоест 16 мин общо.
1вата табата ок. Бяхме се качили на мецанина във фитнеса, защото там има доста постелки, а и да не пречим на хората долу. В началото на 2рата табата се качи един инструктор от контингента на Спарта, огледа ни подзрително и си замина. На 3тата табата се качи една приятло закръглена млада дама - може би се явява някакъв вид управител, облечена като за дискотека (токчета, потничета, пълен арсенал) и ни направи забележка, че ВДИГАМЕ МНОГО ШУМ ДОКАТО СКАЧАМЕ. Ние и отговорихме, че ни остава само още 1 табата (20 сек), но тя настоя с доста рязък и груб тон, че трябва задължително да слезнем на долния етаж и там да скачаме.
Добре де, аджеба, това е фитнес - музика има, свири доста силно, щанги се мятат, хората пъшкат, а тя се хвана за нашите бърпети. Да, чуваше се като скачаме ама аз ли съм ги карала да слагат някакъв смотан ламинат по пода (що за идиоти да слагат ламинат във фитнес не знам ама карай), дето тропа яката ?! И какво й пречи това на нея или на който и да било от останалите клиенти? Не разбирам.
И друго нещо искам да отбележа - на вратата на това престижно заведение има отбелязано, че е абсолютно задължително всички, които влизат в залата да са със спортно облекло и обукви. А тази височайша особа беше по токчета, панталонче и потниче. Ахъм.

Нямам какво повече да кажа.

4 коментара:

  1. Това определено е смешно. Все едно да правя тяга, и някой да дойде да ми се скара, че не оставям щангата тихо на земята. Аз ако бях, щях да искам да говоря с управителя, а ако мадамата е управител, щях да настоявам да ми обясни с какво преча. Anyway долу сигурно и без това е било по стабилно.

    И какви са тези табати дето ги правите по 4. Табата по дефиниция е нещо което можеш да направиш само веднъж след което си зает да повръщаш. ако не се получи това, значи не си в target интензивноста, а?

    ОтговорИзтриване
  2. Emo,
    тъй като тази табата включва 4 различни упражнения - бърпет/суинг/тръстър/коремни, не е толкова натоварваща колкото табата с 1 упражнение само и затова се прави 4 пъти. Тоест
    Бърпет 20 сек
    10 сек почивка
    Суинг 20 сек
    10 сек почивка
    Тръстър 20 сек
    10 сек почивка
    коремни 20 сек
    10 сек почивка

    И така 8 пъти. Накрая си изцеден. Не е нужно чак да повръщаш- целта е да достигнеш предела на силите си. Ние май се подценихме с тежестите - 16 кг за суинг и 2х5 кг за тръстъра и не постигнахме баш ефекта изцеждане.
    А колкото до госпожицата с шума - не обичам да правя сцени и скандали, а и бях точно на последната табата и просто исках да си я завърша. Аз съм там да тренирам, а госпожицата явно беше там да се кара и разпорежда. В крайна сметка резултатите са видими - аз съм си щастлива и спокойна, тя си е крива.

    Лек ден :)

    ОтговорИзтриване
  3. Венци, объркала си фитнеса. :) Заповядай на Златовръх 44. Има лукс, има квартален привкус, има огромни възможности за трениране - тежести, сектор на земя, кардио кът. Там си тренирам половината пациенти :)...

    Владо Недков

    ОтговорИзтриване
  4. Преди години се е налагало с клиент да ходя в Спарта, където влизаме и двамата с платен вход и да идва звездата от шоуто и да обяснява, че е забранено за външни "инструктори". Колко интересно, нима двама приятели не могат да тренират заедно, платен вход и тн. Булгаристан си е булгаристан дори да е дал пара за сайбекс.

    ОтговорИзтриване