вторник, 9 март 2010 г.

Щастие



Венци готви :)

С огромно желание.
Творя. Има много енергия в мен.
Новото ми име е Ентусиазъм.
Сама съм - и е страхотно.
Не ми е нужен някой, за да е пълен животът ми.

Започнах да тренирам без определена програма и структура, без треньор който да ми виси на главата, с една единствена цел - удоволствието от движението. В следствие на което тялото ми придоби формата която винаги съм искала. Стана някак си толкова естествено и натурално. И не спира. Всеки ден съм все по-бърза, все по-силна, все по-гъвкава, все по-красива. Възстановявам се по-бързо, тренирам повече, искам още и още. Харесва ми. Понякога правя комплекси със щанги, понякога с лично тегло, понякога и двете, понякога само бягам, понякога правя 1ци.... ей така - щото ми се прави.
И с храненето е нещо такова - нямам никакво желание за не-храни :) Наслаждавам се изцяло на истинска храна, пълна, богата, вкусна.
Готвя. Много. Създавам. Готвих телешки дроб, който ми отне около .... 2 часа (и едно денонощие за мариноването). Но го готвих с такова желание, че резултатът беше - вълшебен.

Рецептата:
нарязвате дроба и го оставяте за 1 денонощие в прасно изцеден лимонов сок (2 лимона)
4 глави лук се нарязват на ситно и се задушават в много много краве масло на бавен огън за около 30 мин
вадите лука и го слагате в чиния във фурната да не изстива
мелите 1 чаша брашно от лимец
смесвате брашното с 1 чл черен пипер и 1 чл сол
овалвате дроба и го изпържвате в гхи
правите сос от 1 чаша телешки бульон, 1 чл мед, 1 сл балсамико - сгъстен с 1 чл пълнозърнесто брашно разтворено във вода

редите лук-дроб-сос

Вълшебно :)
Книгата на Сали Фалън толкова често я отварям и прелиствам, че заприличва на баница.
Преди това пък готвих Мароканско пиле. Но тази рецепта е толкова сложна, че не ми се пише дори :) А и ще ви заболят главите. Сега събирам мои си традиционни рецепти.

С Данчо правихме кисело мляко. И то стана едно гъсто и мазно и хубаво. И установих, че за да стане киселото мляко трябва:

1. Да си търпелив да го изчакаш
2. Да има любов около него докато изстива
3. Да му говориш докато го разбъркваш, за да не загори
4. Да му кажеш, че трябва да стане много много гъсто
5. Да го завиеш добре

Венци готви :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар