вторник, 19 януари 2010 г.

I'm back

Тъй след дълго отсъствие пак съм тук. Да поизвадя блога от прахта.
Днес ме е обзело вдъхновението.
Тази зима е една от най-трудните досега.
Смених работното място.
Дядо ми, който за мен си беше баща, почина след дълго и мъчително боледуване. Тялото предаде душата. Време му беше, отиде си. Не ми се говори.
Наложи ми се да се откажа от доста привилегии.

Това беше лошото. Хубавото е:
Научих един важен урок - формата на тялото е преходна. Функциите са по-важни. Формата следва функцията. Има много по-важни неща от това колко сланина имаш по себе си.
Един си отива, друг идва - ще ставам леля.
Спокойна съм с човека до себе си. Обичам с онази уютна и сигурна любов.

Тренирам вече с желание. След 2 месеца прекъсване. По-силна съм от преди - физически поне. Психически все още имам пристъпи на сълзи и сополи.

Искам да пробвам нещо ново. Само щанги омръзва. Давайте предложения.

5 коментара:

  1. спринтове, стълбички, тренировка навън?

    ОтговорИзтриване
  2. танци - народните много усмихват :)
    плуване, тенис, катерене, бокс, спининг, пилатес, йога и други там подобни?

    ОтговорИзтриване
  3. "Има много по-важни неща от това колко сланина имаш по себе си." - ей за това те харесах:)

    ОтговорИзтриване
  4. Emo спринтове и стълби си правя редовно - за навън май нямам кураж :) много студ бей. Обаче напоследък се замислям за някакъв колективен спорт като ръгби, бейзбол или нещо от сорта. И без това съм си биче.....

    ОтговорИзтриване
  5. Друг спорт ? Пробвала ли си да се катериш на стена ?
    Пък ако разбереш къде и как може да се цъка не ръгби, а американски футбол, свиркай :)))

    ОтговорИзтриване